Βοήθεια / Συχνές Ερωτήσεις

Τί είναι η εγγραφή και γιατι να κάνω εγγραφή στο toumpapharmacy.gr;

Με την εγγραφή σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, έχετε τα παρακάτω πλεονεκτήματα:
Mπορείτε να κάνετε πιο εύκολα και γρήγορα τις παραγγελίες σας, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο.
Μπορείτε ανα πάσα στιγμή να ανατρέξετε στις προηγούμενες σας παραγγελίες.
Μπορείτε να επαναλάβετε άμεσα μια προηγούμενη παραγγελία σας, χωρίς να χάνετε χρόνο προσθέτοντας ένα-ένα τα προιόντα στο καλάθι.
Μπορείτε να ολοκληρώσετε μία παραγγελία που είχε μείνει σε εκκρεμότητα λόγω μή ολοκλήρωσης της πληρωμής της.
Ετσι, δεν χρειάζεται να την επαναλάβετε, στην περιπτωση που εκκρεμεί μόνο η πληρωμή της.


Σημείωση: Τα παραπάνω είναι τα πλεονεκτήματα που έχετε κάνοντας εγγραφή στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Δεν είναι απαραίτητο να είστε μέλος για να περιηγηθείτε ή και να παραγγείλετε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να δημιουργήσετε λογαριασμό ή να παραγγείλετε ανώνυμα, μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά ή και μέσω e-mail.

* Καθημερινά από 09:00 έως 17:00, εκτός Κυριακής και επίσημων αργιών *

Έχω κάνει εγγραφή, αλλά ξέχασα τον κωδικό μου, τί μπορώ να κάνω;

Σε αυτή την περίπτωση, πατήστε στην σελίδα (link) "Λογαριασμός" και μετά στο link που αναγράφεται κάτω από την φόρμα εισόδου, "Ξέχασα τον κωδικό μου".
Με αυτό τον τρόπο, ζητάτε ένα e-mail επιβεβαίωσης.
To όνομα χρήση (username) και ο κωδικός (password) σας, θα σας έρθουν στο e-mail με το οποίο κάνατε την εγγραφή σας.
Αν εξακολουθήσετε να αντιμετωπίζετε προβλήματα, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Με ποιούς τρόπους μπορώ να πραγματοποιήσω μια παραγγελία;

Ηλεκτρονικά, μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, toumpapharmacy.gr.
Τηλεφωνικά, στους αριθμούς 2311-243544 και 2311-243545.
Μέσω e-mail, με αποστολή στο info@toumpapharmacy.gr.
Από το φαρμακείο μας, με παραλαβή από το φυσικό μας κατάστημα.

Πως μπορώ να πραγματοποιήσω την πληρωμή για κάποια παραγγελία μου;

Η πληρωμή της παραγγελίας σας μπορει πραγματοποιηθεί με πληρωμή μετρητών ή με χρήση κάρτας (POS) και στις δυο περιπτώσεις.
Είτε πρόκειται για αποστολή στην πόρτα σας, ή για παραλαβή της παραγγελίας από το κατάστημα.

Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά;

Απολύτως τίποτα (για αγορές από 20 Ευρώ, στις περιοχές που εξυπηρετούμε).
Πιο συγκεκριμένα: Κάντε click για να δείτε τον χάρτη.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς καμία επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι δεν έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από το κατάστημά.
Αυτό μπορεί να γίνει είτε μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, είτε τηλεφωνικά.
Στην περίπτωση αυτή δεν συνιστάται η χρήση e-mail λόγω της μη-άμεσης ανταπόκρισης, σε σχέση με την επικοινωνία μέσω τηλεφώνου.
Παρόλα αυτά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και το e-mail σαν επιλογή.

Πώς θα βρω το προϊόν που θέλω;

Τα προϊόντα μας είναι χωρισμένα σε κατηγορίες ανάλογα με τη χρήση για την οποία ενδείκνυνται.
Επίσης είναι χωρισμένα και ανάλογα με την εταιρία παρασκευής, για τη διευκόλυνσή σας. Σε περίπτωση που δε βρίσκετε κάποιο προϊόν στην ιστοσελίδα μας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Είναι όλα τα προϊόντα άμεσα διαθέσιμα;

To ηλεκτρονικό μας κατάστημα αλλά και το φυσικό μας κατάστημα, καταβάλει κάθε προσπάθεια τα προϊόντα του να είναι όλα άμεσα διαθέσιμα χρησιμοποιώντας σύγχρονα προγράμματα παρακολούθησης αποθεμάτων αποθήκης.
Με συνεχή έλεγχο των αποθεμάτων φροντίζουμε να απεικονίζουμε τη σωστή διαθεσιμότητα των προϊόντων.
Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο στο φαρμακείο, ο χρόνος αναμονής μπορεί να φτάσει από μία έως τρείς εργάσιμες μέρες.
Σε περίπτωση εξαντλήσεως κάποιου κωδικού, το τμήμα παραγγελιών του toumpapharmacy.gr θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας και θα σας ενημερώσει για τον ακριβή χρόνο παραλαβής των προϊόντων σας.

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

Φυσικά και μπορείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν που έχετε αγοράσει από το toumpapharmacy.gr.
Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δέχεται την επιστροφή προϊόντων εντός 14 ημερολογιακών ημερών, εφόσον το προϊόν βρίσκεται σε εμπορεύσιμη κατάσταση.
Επιστροφές σε βρεφικά γάλατα κατα κανόνα δεν γίνονται δεκτές, λόγω της ευαίσθητης φύσης του προιόντος.

Μπορώ να παραγγείλω μέσω Facebook;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μέσω του facebook messenger στο (https://www.facebook.com/farmakeionikolaostzanis) και να δώσετε από εκεί την παραγγελία σας.
Μπορείτε επίσης να μας στείλετε μήνυμα στην σελίδα μας στο Facebook για οποιαδήποτε ερώτηση, όπως και στο info@toumpapharmacy.gr.

Μπορώ να επιλέξω συγκεκριμένο ωράριο παράδοσης;

Ναι, μπορείτε.
Στο τέλος της παραγγελίας και κατά την επικύρωσή της, μπορείτε να επισημάνετε οτιδήποτε θελήσετε στην φόρμα παραγγελίας σας που εμφανίζεται στο κάτω μέρος της σελίδας και που συνοδεύεται με τον τίτλο "Σημειώσεις".

Μπορώ να παραγγείλω φάρμακα από το ηλεκτρονικό κατάστημα;

Όχι, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία δεν πραγματοποιούνται πωλήσεις φαρμάκων μέσω διαδικτύου (internet), ούτε μπορούμε να παραλάβουμε και να εκτελέσουμε ιατρικές συνταγές.

Σε πόσο χρόνο θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Οι παραγγελίες σας στο toumpapharmacy.gr ολοκληρώνονται και αποστέλλονται το ταχύτερο δυνατό, κατα κανόνα την ίδια μέρα που πραγματοποιούνται, εφόσον έχουν γίνει μέχρι της 14:00 και έχει τακτοποιηθεί η πληρωμή τους μέχρι εκείνη την ώρα, αν πρόκειται για τραπεζική κατάθεση. Εσείς συνήθως παραλαμβάνετε το πακέτο την αμέσως επόμενη εργάσιμη μέρα.
Οι παραδόσεις γίνονται συνήθως το απόγευμα μετά τις 5, αλλά υπάρχει και ευελιξία ως προς τις ώρες παράδοσης, κατόπιν συνεννόησης το συντομότερο δυνατό.
Σε μία τέτοια περίπτωση, θα έρθουμε σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί σας για να σας ενημερώσουμε.
Εναλλακτικά, μπορείτε αν σας διευκολύνει να παραλάβετε την παραγγελία σας απο το κατάστημά μας, κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας που θα έχουμε μαζί σας.

Πως μπορώ να προσθέσω ένα προιόν, αφού έχω ολοκληρώσει την παραγγελία μου;

Εφόσον η παραγγελία δεν έχει αποσταλεί ήδη απο εμάς, μπορείτε να κάνετε αλλαγές στην παραγγελία σας είτε τηλεφωνικά είτε μέσω email.
Αν ενδιαφέρεστε μόνο να προσθέσετε κάποιο προϊόν, μπορείτε να κάνετε επαναληπτική παραγγελία με τα ίδια στοιχεία και εμείς θα φροντίσουμε να τα προσθέσουμε στην πρώτη παραγγελία σας.

Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;

To toumpapharmacy.gr υποστηρίζει τη λειτουργία με ασφαλείς κρυπτογραφημένες συνδέσεις με το πρωτόκολλο ασφαλείας SSL στα 256 bits.
Θεωρούμε κάθε πληροφορία που παρέχει ο χρήστης σχετικά με τα προσωπικά του δεδομένα ή την παραγγελία του απόρρητη και ευαίσθητη.
Κατα συνέπεια, δεσμευόμαστε πως δε πρόκειται να δημοσιοποιήσουμε, ανταλλάξουμε, αποκαλύψουμε ή χρησιμοποιήσουμε κάπως αλλιώς τα προσωπικά στοιχεία του Πελάτη χωρίς την συγκατάθεση του.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω τηλεφώνου (+30 2311-243544 και +30-2311 243545) όλες τις ημέρες εκτός Κυριακής, απο τις 08:00 το πρωϊ ώς τις 17.00.
Ή και στο φαρμακοπωλείο ώς τις 21:00, στο τηλέφωνο 2310-913030.
Μέσω e-mail, στο info@toumpapharmacy.gr ανα πάσα στιγμή.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και με e-mail, στα Αγγλικά ή και τα Γαλλικά.
Θα φροντίσουμε να σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατόν.
Συνέχεια
Back to top